Credits

Designer & Developer
Deloryan Hommers

Kleurgenetica & Onderzoek
Tamara van den Berg

Overig programmeren
Koen Borghols

Grafisch & Game Art
Sara J. Ingelmark (Jullelin) – Schetsen
SoihtuSS – Paarden
Johanna Tarkela – Paarden
Alina Brost - Paarden
Sarah Bergmann - Paarden
Marianne Simon - Paarden
Lisa Ax - Paarden
Maricela Ugarte – Stadsmap
Lyndsey Little - Items
Stephan McGowan – Karakters
Tamara Thorondor – Achtergronden
Grand-Corsair – Iconen

 

Originele Concept

Het originele concept van Horse Reality is ontwikkeld door Deloryan Hommers en Tamara van den Berg. Ze ontmoette elkaar op een online paardenspel toen ze beiden nog aan het studeren waren. Ze praatte vaak over paarden. Deloryan had de Friezen als favoriet en Tamara was een grote fan van de zachtaardige reuzen, met een speciaal plekje in haar hart voor Shires.

Tijdens het praten over alle paardenrassen ontdekten ze zoveel interessante dingen. Hierdoor gingen ze op onderzoek uit naar deze rassen en dit gaf hen een echte eye-opener. Er zijn zoveel geweldige rassen in deze wereld! Elk met hun eigen persoonlijkheid, uiterlijk, kenmerken en geschiedenis.

Dit was de eerste vonk die het vuur aanwakkerde en leidde tot wat Horse Reality vandaag is. Tamara en Deloryan willen je door middel van het spel laten zien wat de werkelijke schoonheid is achter deze verbazingwekkende wezens.